0Item(s)Košarica:
0,00 €

V nakupni košari ni artiklov.

Product was successfully added to your shopping cart.

Splošni pogoji

Splošni pogoji za potrošnike

I. Splošno

Splošni pogoji se nanašajo na prodajo na spletni strani družbe IC elektronika d.o.o., Vodovodna cesta 100, 1000 Ljubljana.

Ob naročilu s klikom na gumb »Potrdi« potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom prodajno-plačilnih pogojev, ki veljajo za spletno trgovino IC elektronike d.o.o. in da ste bili na te pogoje izrecno opozorjeni. besedilom.

II. Naročanje izdelkov
V naši spletni trgovini lahko naročate 24 ur na dan, vse dni v letu.  Če vam izdelki ne ustrezajo, jih lahko v roku 14 dni od sprejema enostavno vrnete nazaj, mi pa vam bomo vrnili kupnino. Naročilo se sklepa v slovenskem jeziku. Sprejeta naročila obravnavamo kot nepreklicna. Z aktivnostmi potrebnimi za izvedbo sprejetih naročil bomo pričeli v najkrajšem možnem času. IC elektronika d.o.o. si pridržuje pravico, da naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne.

Slike so simbolične. Podatki o izdelku lahko vključujejo tiskarske napake. Pri nekaterih artiklih si pridržujemo pravico do minimalne količine za naročanje.

 

III. Plačilo izdelkov

Naročene izdelke lahko plačate na naslednje načine:

 

1. plačilo s kreditnimi karticami:
na voljo so Mastercard, Maestro/Ba in Visa kartica

 

2. plačilo po povzetju:

Nakup poravnate z gotovino oz. s priloženo splošno položnico ob prevzemu blaga. Provizijo za prenos kupnine poravnate Pošti Slovenije po njihovem veljavnem ceniku.

 

3. plačilo po predračunu:

Predračun, ki vam ga posredujemo, je veljaven 3 dni. Naročila ne obravnavamo, dokler predračun ni poravnan. Dobavni rok začne teči na dan plačila predračuna. Po preteku 3 dni ga brišemo iz sistema. Pri plačilu predračuna obvezno navedite v sklic številko predračuna zaradi lažjega spremljanja plačil. Predračun poravnajte na transakcijski račun, ki je naveden v rubriki ''podatki podjetja''.


Ponudnik kupcu izda račun v pisni obliki. Kupčevo naročilo, ki se obravnava kot kupoprodajna pogodba, je v elektronski obliki shranjeno na strežniku IC ELEKTRONIKE d.o.o. in je kupcu dostopno v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.

 

IV. Dobava in dostava blaga

Po oddaji naročila v spletni trgovini boste prejeli obvestilo, da je vaše naročilo »V obdelavi«. Vsa naročila iz spletne trgovine IC elektronika, prejeta do 15.30 ure, bodo obdelana še isti dan. Naročene izdelke vam bomo pripravili in odposlali, če bo le mogoče, v roku 1 – 4 dni. V kolikor to ne bo mogoče, vas bomo o tem obvestili. Če se z dodatnim rokom ne boste strinjali, boste lahko odstopili od pogodbe brez dodatnih stroškov. V tem primeru vam bomo morebitna predplačila vrnili

 

Dostava blaga: Izdelke bomo dostavili preko Pošte Slovenije, ki zagotavlja 24-urno dostavo pošiljk po sistemu »Od vrat do vrat«, kjerkoli v Slovenji naslednji delovni dan. Pošiljke dostavljajo tudi ob sobotah, oziroma v skladu z urnikom dostave Pošte Slovenije za prejemnikov kraj. Dostava blaga je omejena na ozemlje države Slovenije. Dostava v tujino zaenkrat ni mogoča. Vse pošiljke so zavarovane v skladu s splošnimi pogoji poslovanja Pošte Slovenije d.o.o. IC ELEKTRONIKA d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe dostavne službe.

 

Blago bo dostavljeno na naslov, ki ste ga navedli v naročilu. Če v času dostave niste dosegljivi ali dostava iz drugih razlogov ni možna, se bo dostavljalec z vami dogovoril o ponovni dostavi. IC elektronika d.o.o. v nobenem primeru ni odgovorna za prekoračitev roka dostave.

 

Stroškov pakiranja NI. IC elektronika vam pripravi in zapakira naročeno blago brezplačno ne glede na vrednost paketa.

 

Pri spletnem nakupu nad 45 EUR je dostava brezplačna. V primeru, da vaše naročilo znaša več kot 45 EUR, boste dobili paket brez zaračunanih stroškov poštnine.

 

Za nakup do zneska 44,99 EUR znaša strošek dostave blaga 4,21 EUR in vključuje DDV.

 

Znesek poštnine je naveden že na naročilu in tudi na računu ob dostavi blaga in je zajet v znesek odkupnine oz. plačila. Poštnine se ne poravna ločeno ob dostavi.

 

Informacije v zvezi z naročilom, dobavo in dostavo blaga:

Za informacije o naročilu in dostavi se obrnite na:
Telefonska številka: +386 1 568 01 24

Delovni čas:
• od ponedeljka do petka od 8. do 16. ure
• sobota, nedelja in prazniki zaprto

Telefonska številka in naslov elektronske pošte za morebitna vprašanja ali pripombe v zvezi z vašim naročilom, sta navedeni tudi v obvestilu, ki ga prejmete ob potrditvi naročila.


V. Izdelka ni več na zalogi ?
Lahko se zgodi, da vam posameznega izdelka ne bomo mogli dostaviti, ker je razprodan ali ga proizvajalec več ne proizvaja. Za razumevanje se vam zahvaljujemo. Prepričani smo, da boste našli nadomestni izdelek.

VI. Prevzem izdelkov
Osebni prevzem izdelkov naročenih v spletni trgovini, je možen na sedežu podjetja IC ELEKTRONIKA d.o.o., Vodovodna cesta 100, Ljubljana. V primeru osebnega prevzema izdelkov na sedežu podjetja ne plačate stroškov dostave.

VII. Cene

Vse cene v spletni trgovini IC elektronika so v EUR (€) in vključujejo predpisani davek na dodano vrednost (DDV).
Veljavnost ponudbe je 3 dni. Pri nakupu veljajo cene ob potrditvi naročila. Pridružujemo si pravico do spremembe cen brez predhodnega opozorila. Izdani račun vsebuje poleg cene izdelka in pripadajočega davka na dodano vrednost tudi strošek pošiljanja. Zavezanci za DDV morajo pri naročilu predložiti identifikacijsko številko. Že izdanih računov ne moremo spreminjati.

Veljavnost ponudbe: Pridružujemo si pravico do dnevne spremembe cen brez predhodnega opozorila, razen če ni posebej navedeno (akcije, posebni popusti). Veljavnost akcije je navedena ob sami akcijski ponudbi. Akcijske cene so omejene samo na spletno prodajo.

 

Izdelki v akciji so na voljo le v spletni trgovini in jih v maloprodajni trgovini IC ELEKTRONIKE d.o.o. na Vodovodni cesti 100 v Ljubljani ni mogoče kupiti. Pri nakupu veljajo cene ob potrditvi naročila. Če izdelka ni na zalogi, si pridržujemo pravico do spremembe cene, o čemer boste nemudoma obveščeni.


Zaradi vsakodnevnega osveževanja artiklov na spletni strani lahko pride do napak v ceni, sliki ali tehničnih podatkih. Na te napake ne moremo vplivati in zanje ne odgovarjamo. V primeru velikega odstopanja cen ali tehničnih podatkov vas bomo o spremembi vašega naročila obvestili.

VIII. Odstop od naročila in vračilo blaga
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, imate pravico, da nas v 14 dneh obvestite, da odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok teči z dnem, ko pridobite dejansko posest nad blagom, pridobite dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki ste jih naročili v enem naročilu, pridobite dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov, pridobite dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.


Odstop od naročila in vračilo blaga v nobenem primeru ni možno za:

• žarnice, baterije, akumulatorje, integrirana vezja, kit komplete in ostali potrošni material, ki je bil vzet iz originalne embalaže;
• za blago, ki je bilo izdelano oziroma naročeno po natančnih navodilih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim posebnim potrebam in ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo.

Če ste blago že prejeli in odstopate od pogodbe, morate blago vrniti v 14 dneh po obvestilu po odstopu od pogodbe na naš naslov. Izdelke morate vrniti nepoškodovane v nespremenjeni količini in v originalni, nepoškodovani embalaži. Poškodovanih izdelkov, izdelkov v spremenjeni količini in izdelkov v neoriginalni ali poškodovani embalaži ni mogoče vrniti. Izdelke vrnite kot paketno pošiljko in ne kot pismo. Izdelkom, ki se vračajo, mora biti priložena kopija računa.

 

Kupnino za vrnjene, že plačane izdelke vam najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu, povrnemo na vaš transakcijski račun.

 

Stroške vračila blaga nosi kupec. Če je kupec vrnil blago neupravičeno, prodajalec poskrbi za hrambo blaga, kupec pa mora povrniti nastale stroške.

Obvestilo o odstopu lahko predložite podjetju z izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe. Obvestilo o odstopu nam lahko pošljete:

  • pisno na naslov podjetja
  • v elektronski obliki na info@ic-elect.si  V tem primeru vam bomo nemudoma potrdili prejem obvestila o odstopu od pogodbe na trajnem nosilcu.


Šteje se, da ste podali odstopno izjavo pravočasno, če jo pošljete v roku, določenem za odstop od pogodbe.

Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa iz tega člena nosi potrošnik.

 

Politika vračanja izdelkov, kupljenih v spletni trgovini IC elektronika d.o.o., je v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Na naš naslov ali po e-pošti info@ic-elect.si nam lahko pošljete tudi svoje ugovore, pripombe, zahtevke in izjave.

IX. Garancija
Za vse izdelke razen žarnic, baterij, akumulatorjev, integriranih vezij, kit kompletov in ostalega potrošnega materiala, velja najmanj enoletna garancijska doba. Pri izdelkih z daljšo garancijsko dobo je le-ta posebej označena. Garancijo lahko uveljavljate samo ob predložitvi kopije računa. Kot datum nakupa in začetek garancijske dobe velja datum na računu.


Izdelke, ki jih pošljete v popravilo v garancijskem roku, vam najkasneje v 45 dneh popravimo oziroma zamenjamo z novimi, če poteče čas popravila. Vse tovarniške okvare in pomanjkljivosti nastale v garancijskem roku, bomo odpravili brezplačno.

 

Garancija preneha veljati pri:
• okvarah, nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela ...)
• če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba ali če ugotovimo, da je kdo posegal v izdelek brez našega pisnega dovoljenja
• pri spremembah na aparatu
• pri nestrokovnem dodajanju konstrukcijskih sklopov, samovoljnem ožičenju elementov, kot so stikala, potenciometri, vtiči itd.
• pri uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k aparatu
• pri priklopu na napačno napetost ali vrsto toka
• pri napačnem upravljanju ali poškodbah zaradi malomarnega ravnanja
• pri okvarah, ki nastanejo zaradi premostičenih varovalk ali zaradi uporabe napačnih varovalk


Za vse izdelke Vam tudi po izteku garancijske dobe zagotavljamo kvaliteten servis. Za dodatne informacije o pooblaščenih servisih ali podatke o garancijski dobi izdelka se lahko obrnete na e-naslov: info@ic-elect.si

 

X. Stvarna napaka

IC ELEKTRONIKA d.o.o. mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Stvarna napaka je v primeru, če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet; če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila IC ELEKTRONIKI d.o.o znana oziroma bi mu morala biti znana; če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane; če je prodajalec kupcu izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če nas o napaki obvesti v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in nam omogočiti, da stvar pregledamo. Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

 

Obvestilo o napaki nam lahko kupec sporoči osebno, pri čemer mu moramo izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena.

 

Če želite pošiljko vrniti na naše stroške, to storite tako, da se o tem dogovorite z našimi sodelavci iz oddelka za spletno prodajo po telefonu 01/568-01-24 ali po e-pošti info@ic-elect.si V skladu s tem dogovorom bomo na vaš naslov poslali poštarja, ki bo prevzel pošiljko. Pozor: drugačen način posredovanja (pošiljanja) na stroške IC ELEKTRONIKE d.o.o. ni možen.


IC ELEKTRONIKA d.o.o. ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

 

XI. Informacije o izdelkih

Nekateri artikli zahtevajo posebno obravnavo in sicer:

 

Nekateri izdelki proizvajalca Lambda:

–      preverite navodila za vgradnjo na : https://uk.tdk-lambda.com/technical-data/data.aspx?resource=Installation-Manuals;

–      Inštalacija TDK-Lambda pretvornikov je namenjena izkušenim osebam iz področja elektroinštalacij saj je izdelek ob priključitvi pod napetostjo 230V

 

Nekateri izdelki proizvajalca Seoul:

–      Za pravilno odvajanje toplote pri LED aplikacijah mora poskrbeti stranka. Nezadostno odvajanje toplote lahko privede do uničenja LED elementov ali drugih komponent. Za učinkovito odvajanje toplote moramo poskrbeti z uporabo hladilnega telesa ali česa podobnega. Pri načrtovanju aplikacije moramo poskrbeti tudi za zaščito modulov pred električnim prebojem. Prosimo, uporabite veljavni podatkovni list kot tehnično referenco.

–      Vsi parametri in karakteristike ponujenih predmetov temeljijo na osnovi trenutno veljavnih podatkov s podatkovnih listov proizvajalca.       

–      LED moduli morajo biti ovrednoteni oziroma preračunani kot integrirani moduli in morajo biti testirani, ko so vgrajeni v aplikacijo kot zahtevajo standardi.

 

XII. Varovanje podatkov in dostop do informacij

IC elektronika d.o.o. se zavezuje, da bo skrbno varovala zaupnost vaših osebnih podatkov. IC elektronika d.o.o. se obvezuje, da bo podatke, pridobljene preko spletne strani IC elektronika d.o.o., v celoti obdržala v svoji lasti in jih varovala v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVPot, Ur. list RS št. 86/2004). Vaših podatkov ne bomo uporabili brez vašega privoljenja, jih posredovali ali dali v uporabo tretjim osebam ali institucijam, razen v zakonsko določenih primerih. Vaši osebni podatki bodo služili potrebam izvedbe in dostave naročila ter z namenom izboljšanja uporabe spletnega mesta. S potrdilom nakupa dovoljujete, da lahko IC elektronika d.o.o.  vaše osebne podatke obdeluje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Obdelava pomeni zbiranje, shranjevanje ali združevanje podatkov v zbirkah osebnih podatkov, spreminjanje, uporabo ali sporočanje, vključno s prenosom, iskanjem, blokiranjem in brisanjem. Z vašo privolitvijo bomo vaše osebne podatke uporabljali za potrebe komuniciranja z vami: trženje in seznanjanje z novostmi preko različnih komunikacijskih sredstev.

Posebno pozornost namenjamo zaščiti podatkov pri naročilih preko interneta.


Občasno vam bomo pošiljali reklamna sporočila in drug informativni material, v obliki elektronskega sporočila ali  SMS-a. Če boste izrazili željo, da teh sporočil ne prejemate, bomo le-to upoštevali.

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

- podatke o podjetju (ime in sedež podjetja, številka registra),

- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

- končno ceno blaga ali storitve, vključno z davki,

- dostopnost izdelkov,

- plačilne pogoje in pogoje dostave izdelka,

- informacije o morebitnih dodatnih stroških,

- časovno veljavnost ponudbe,

- pogoji, roki in postopki v primeru odstopa od pogodbe (opis pravice do odstopa v skladu s 43. členom ZVPot; v primeru, ko potrošnik v skladu s 43. členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen); poleg tega tudi o tem, če in kolikšni so stroški vračila blaga,

- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

- seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake

- možnost in pogoje poprodajnih storitev in prostovoljne garancije, kadar je to potrebno

 

XIII. Izvensodno reševanje sporov, spletno reševanje potrošniških sporov in druga pravna sredstva
IC ELEKTRONIKA d.o.o.si bo vedno prizadevala po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno, v kolikor pa to ne bo možno, bo za reševanje teh sporov pristojno sodišče v Ljubljani.

 

IC elektronika spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec z nami lahko poveže telefonsko preko številke 01/568-01-24 ali po elektronski pošti na info@ic-elect.si. Na isti e-naslov lahko kupec tudi odda pritožbo. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.


Potrošniki imajo možnost, da spore v zvezi s svojim spletnim naročilom najprej rešijo brez vključevanja sodišča. IC ELEKTRONIKA d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno  reševanje potrošniških sporov (SRPS).

 

Več informacij o reševanju sporov in platformo za spletno reševanje potrošniških sporov najdete na https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL Organi za reševanje sporov so navedeni na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.adr.show

 

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

XIV. Okoljska odgovornost

V skladu z direktivami 2002/96/EC in 2006/66/EC, Uredbo o odpadni električni in elektronski opremi (Ur.l. RS, št. 55/2015) in Uredbo o ravnanju z baterijami in akumulatorji ter odpadnimi baterijami in akumulatorji (Ur.l. RS, št. 3/2010, 64/2012, 93/2012) je družba IC ELEKTRONIKA d.o.o. vključena v skupni načrtov ravnanja z odpadno električno in elektronsko opremo ter odpadnimi baterijami in akumulatorji pri podjetju Interseroh d.o.o.

 

Ob nakupu nove električne in elektronske opreme (EEO) lahko brezplačno oddate odpadno električno in elektronsko odpremo (OEEO) na sedežu našega podjetja. Odpadna električna in elektronska oprema (OEEO), ki jo boste prepustili, mora biti po namenu uporabe in razvrstitvi v razred električne in elektronske opreme enaka dobavljeni/kupljeni, prav tako mora biti število oddanih kosov enako številu dobavljene električne in elektronske opreme (EEO).

 

Splošni pogoji za B2B kupce:

Družba IC ELEKTRONIKA d.o.o. dobavlja blago in opravlja storitve svojim kupcem v skladu s splošnimi prodajnimi pogoji poslovanja IC ELEKTRONIKE d.o.o. z dne 01.01.2015, ki jih objavljamo na tem mestu. Vsaka pravna oseba s potrditvijo naročila potrjuje tudi, da se strinja s s splošnimi prodajnimi pogoji poslovanja IC ELEKTRONIKE d.o.o. z dne 01.01.2015.

 

I. Splošno:

Splošni prodajni pogoji družbe IC ELEKTRONIKA D.O.O. (v nadaljevanju prodajalec) urejajo obligacijske odnose med prodajalcem ter kupci blaga in storitev iz prodajalčeve ponudbe. Spremembe in dopolnitve splošnih prodajnih pogojev so veljavne le, če so dogovorjene v pisni obliki. Za pisno obliko se po teh splošnih pogojih štejejo dopisi, faksi, elektronska pošta, poslana iz naslova ene pogodbene stranke na naslov druge pogodbene stranke in drugi mediji, na katerih je mogoče zapis shraniti. Morebitni splošni nabavni pogoji kupca ne zavezujejo prodajalca, razen če ni drugače pisno dogovorjeno.


II. Ponudbe, naročila, sklenitev pogodbe:

Ponudba prodajalca vsebuje količino in ceno blaga, rok dobave in rok veljavnosti ponudbe, v katerem mora kupec sprejeti ponudbo, da je pogodba veljavno sklenjena. Ponudba je lahko dana s plačilom po predračunu ali pa s plačilom na odprto.

Ponudba s plačilom po predračunu pomeni, da prodajalec kupcu pošlje ponudbo, ki ima vse elemente predračuna. Prodajna pogodba je sklenjena, če kupec v času veljavnosti ponudbe plača znesek, naveden na ponudbi. Kupec je dolžan o plačilu obvestiti prodajalca, roki za dobavo blaga ali opravo storitve pa pričnejo teči naslednji dan po tem, ko je kupec obvestil prodajalca o plačilu. Ponudba s plačilom na odprto pomeni, da prodajalec kupcu najprej pošlje ponudbo, na podlagi katere kupec prodajalcu pošlje naročilo, prodajalec pa po prejemu naročila pošlje kupcu potrditev naročila. Pogodba je v tem primeru sklenjena, ko prodajalec pošlje kupcu potrditev naročila, roki za dobavo blaga oz. opravo storitev pa pričnejo teči naslednji dan po potrditvi naročila.

Blago prodajalca, ki je na ponudbi označeno z NC/NR, je nevračljivo in naročila za to blago ni možno preklicati. V primeru kupčeve odpovedi naročila, je le-ta dolžan prodajalcu povrniti vse stroške, ki so temu v zvezi z izpolnitvijo naročila nastali. Kupec lahko naročilo odpove v roku 8 dni od sklenitve pogodbe, če pa je odpoved podana kasneje, pa je od prodajalca odvisno, če bo takšno odpoved štel za pravočasno.

V primeru kupčevega naročila na odpoklic, je le-ta dolžan odpoklicati blago v pisno dogovorjenem roku. Če prekliče naročilo po poteku roka za odpoklic, lahko prodajalec po svoji presoji blago dobavi ali pa odstopi odobveznosti dobave in zahteva povračilo vseh stroškov, nastalih v zvezi prepoznim odpoklicem kupca. 

Blago prodajalca, ki ima v opisu dodan znak *, ni v skladu z direktivo RoHS Directive 2002/95/EC. Kupec blago, označeno z znakom *, kupuje na lastno odgovornost in se z naročilom tega blaga oz. nakupom tega blaga odpoveduje morebitnim odškodninskim zahtevkom proti prodajalca, zaradi škode, nastale zaradi neustreznih materialov.


III. Cene, tečaji:

Prodajalec v svoji ponudbi oziroma predračunu navede trenutno veljavne cene. Vse cene so praviloma veleprodajne cene za tovarniško pakiranje, exw skladišče prodajalca (EXW INCOTERMS 2010) in vključujejo tudi carinske stroške, stroške poslovanja in druge stroške, če na ponudbi ni napisano drugače oz. ni drugače dogovorjeno s pogodbo. Cene veljajo na dan dobave blaga oz. na dan oprave storitve, če na ponudbi ni določeno drugače. Cene so brez DDV. Cene ne upoštevajo stroškov posebnega pakiranja, transporta ali poštnih stroškov, razen če je na ponudbi navedeno, da so ti stroški vključeni v ceni. Morebitna dostava blaga kupcu s strani prodajalca bo zaračunana v breme kupca v skladu z veljavnim cenikom podjetja, ki bo opravilo dostavo. Ne glede na to, kdo takšno dostavo organizira, nevarnost uničenja blaga preide v skladu s klavzulo EXW.

Prodajalec lahko po tem, ko je bila pogodba sklenjena, enostransko spremeni ceno blaga, če:
- je ceno blaga povišal prodajalčev dobavitelj, in sicer za enak %, kot je ceno povišal prodajalčev dobavitelj. O tej spremembi je dolžan prodajalec kupca nemudoma obvestiti;
- bi se tečaj USD v razmerju do EUR povečal za več kot 3% točke v obdobju od izdaje ponudbe do dobave blaga in v kolikor je bila ponudbe za dobavljeno blago dana v EUR, in sicer za enak %, kot se poviša tečaj.

Kupec v teh primerih ni upravičen odstopiti od pogodbe zaradi povišanja cene.Prodajalec si pridržuje pravico sorazmerno zvišati ceno blaga v primeru, ko je dobavni rok daljši od 4 mesecev, pa se po prejemu naročila kupca in pred potekom dobavnega roka proizvodni oz. prevozni stroški za naročeno blago zaradi sprememb na trgu ekonomskih pogojev bistveno povečajo, in sicer lahko sorazmerno zviša ceno za toliko, kolikor so se povišali ti stroški. Kupec v teh primerih ni upravičen odstopiti od pogodbe zaradi povišanja cene.

 

IV. Dobavni rok in dobava:

Rok dobave je naveden v ponudbi, ki jo je kupec sprejel in prične teči, kot je določeno v teh splošnih pogojih. Prodajalec lahko kupcu blago dobavi delno v več dobavah, razen če je kupec ob sprejemu ponudbe pisno navedel, da delne dobave blaga ne sprejema. Če prodajalec le delno dobavi blago, preostanka blaga pa ne more dobaviti, ostane pogodba v dobavljenem delu veljavna, razen če je kupec ob sprejemu ponudbe pisno navedel, da je celotna količina bistvena sestavina pogodbe.


Pisno potrjeni dobavni rok se lahko spremeni v primeru spremembe kupčevega naročila blaga, v primeru okoliščin, ki niso v sferi prodajalca in v primeru višje sile. Za spremembo naročila se šteje sprememba v količini, tehnični specifikaciji,…, naročenega blaga. Za okoliščine, ki niso v sferi prodajalca, se štejejo primeri, ki so v teh splošnih pogojih navedeni v poglavju Višja sila in druge okoliščine izven sfere pogodbenih strank. Prodajalec je dolžan v teh primerih nemudoma obvestiti kupca o razlogih za podaljšanje roka in o novem dobavnem roku, v katerem je dolžan dobaviti blago. Nov dobaven rok mora biti primeren, glede na okoliščine, zaradi katerih je bil podaljšan. Za datum dobave blaga se šteje dan, ko je blago odposlano iz prodajalčevega skladišča na naslov kupca ali dan, ko je bil kupec obveščen, da je blago pripravljeno za prevzem.


Če želi kupec zaradi zamude odstopiti od pogodbe, mora najprej prodajalcu pisno določiti nov primeren dobavni rok, ki ne sme biti krajši od 14 dni, v katerem mora prodajalec blago dobaviti, po preteku tega roka pa lahko kupec pisno odstopi od pogodbe, če prodajalec v novem dobavnem roku ni dobavil blaga. Kupec ni upravičen do plačila škode, ki mu nastane zaradi zamude pri dobavi blaga.


V. Odprema blaga in prenos tveganja:

Prodajalec prodaja blago kupcu na pariteti Ex Works (EXW - Incoterms) skladišče prodajalca v Ljubljani, razen če ni bilo ob sklenitvi pogodbe pisno dogovorjeno drugače.


Riziko zaradi uničenja ali poslabšanja blaga preide na kupca v trenutku, ko je blago odpremljeno iz skladišča prodajalca. Riziko zaradi uničenja ali poslabšanja blaga preide na kupca tudi v primeru zamude pri prevzemu blaga s strani kupca.
Blago, pripravljeno za osebni prevzem, mora kupec prevzeti v roku 3 delovnih dni. V nasprotnem primeru ga prodajalec na stroške in tveganje kupca hrani v svojem skladišču.

 

VI. Plačilni rok, zavarovanje plačil,dajatve:


Rok plačila začne teči z dnem izstavitve računa in je naveden na računu. Rok plačila je naveden na predračunu, če gre za ponudbo s plačilom na odprto, če pa rok plačila na ponudbi ni naveden, pa znaša 8 dni. V primeru kupčeve zamude pri plačilu računa, prodajalec zaračuna kupcu tudi zakonske zamudne obresti. Prodajalec lahko v primeru, če kupec pri prodaji s ponudbo na odprto računa ne plača v roku plačila, kupca pisno opomni na plačilo in v primeru, da kupec po prejetem opominu računa ne plača v roku 3 dni, odstopi od pogodbe, kupec pa v tem primeru dolguje prodajalcu pogodbeno kazen v višini 10% vrednosti naročila. V primeru pritožbe oziroma reklamacije kupca glede količine ali kakovosti blaga, se plačilni rok podaljša le v primeru, če je reklamacija upravičena in se podaljša po pisni potrditvi reklamacije s strani prodajalca.

Če se po sklenitvi pogodbe znatno zmanjša plačilna sposobnost kupca, kupcu grozi insolventnost ali prezadolženost, ali pa prodajalec po sklenitvi pogodbe izve za takšno finančno stanje kupca, ki je obstajalo že pred sklenitvijo pogodbe, kupec pa po pozivu prodajalca nemudoma ne zagotovi ustreznega zavarovanja plačila, lahko prodajalec s pisno izjavo odstopi od pogodbe. Prodajalec lahko v primeru prodaje s ponudbo na odprto po sklenitvi pogodbe zahteva od kupca zavarovanje za plačilo blaga v obliki bančne garancije, bianco menice z menično izjavo, osebnega poroštva ter drugo garancijo ali pa od njega zahteva avansno plačilo blaga. Če kupec v roku 15 dni od dneva, ko je prodajalec zahteval dodatno zavarovanje, tega zavarovanja na da, ali pa ne zagotovi avansnega plačila, lahko prodajalec s pisno izjavo odstopi od pogodbe. Garancije za plačilo blaga lahko prodajalec unovči samo, če je kupec zamudil več kot petnajst dni s plačilom zapadlih računov. Prodajalec lahko zadrži dobavo blaga kupcu, če ima kupec neporavnane zapadle obveznosti do prodajalca, in sicer vse
do takrat, ko kupec v celoti plača vse zapadle obveznosti do prodajalca. Če kupec v roku 15 dni od prejema obvestila o zadržani dobavi v celoti ne plača zapadlih obveznosti, lahko prodajalec odstopi od pogodbo s pisno izjavo.

 

VII. Pridržek lastninske pravice:

Nad dobavljenim blagom si prodajalec pridržuje lastninsko pravico do poravnave oziroma do popolne izpolnitve kupčevih obveznosti v zvezi z dobavljenim blagom, vključno s plačilom morebitnih stroškov opominov in zakonskih zamudnih obresti. Prodajalec ima pravico zahtevati izročitev blaga, na katerem obstaja pridržek lastninske pravice, v vseh primerih, ko kupec ne poravna kupnine v celoti. Če kupec proda blago naprej pred iztekom plačilnega roka, je dolžan svojega kupca seznaniti s prodajalčevo klavzulo o lastninskem pridržku. Ob morebitnem rubežu ali podobnih zahtevah po blagu, v katerem nastopajo izdelki prodajalca, s strani tretje osebe, mora kupec tretjo osebo takoj obvestiti o klavzuli o lastninskem pridržku. Kupec je dolžan sodelovati pri vseh ukrepih za zaščito lastnine prodajalca oziroma lastninske pravice nad blagom prodajalca do izpolnitve vseh kupčevih obveznosti.

 

VIII. Jamstvo za kakovost, reklamacije, garancije, odgovornost:

Prodajalec prevzema jamstvo za kakovost in namembnost materiala/blaga, ki ga dobavlja kupcu v enakem obsegu, kot prodajalcu za kakovost in namembnost jamči proizvajalec materiala/blaga. Kupec se tako mora pred izdajo naročila prodajalcu glede posameznega blaga sam seznaniti s kakovostjo in namembnostjo tega blaga in se s tem prepričati, da ta material/blago po kakovosti in namembnosti ustreza njegovemu namenu.


Kupec ima pravico uveljavljati zahtevke iz naslova garancije za brezhibno delovanje stvari v roku, pod pogoji in tako, kot je določeno v prodajalčevi oz. proizvajalčevi garancijski izjavi oz. na garancijskem listu ob predložitvi računa. Kupec je dolžan reklamacije glede količine ali kakovosti dobavljenega blaga sporočiti prodajalcu takoj ob prevzemu, blaga, pri skritih napakah pa nemudoma po tem, ko kupec za napako izve. Prodajalec ne odgovarja za skrite napake, ki se pokažejo potem, ko mine šest mesecev od odpreme blaga, razen če je v garancijski izjavi oz. garancijskem listu drugače določeno. Reklamacijo mora kupec sporočiti pisno z zapisnikom, ki ga mora podpisati tričlanska komisija. Kupec mora v primeru reklamacije zaradi ugotavljanja upravičenosti reklamacije nemudoma vrniti reklamirano blago prodajalcu, sicer ni upravičen uveljavljati reklamacije. Če kupec pri uveljavljanju reklamacije na ravna skladno z določili teh splošnih pogojev, izgubi pravico do reklamacije.


Če ima blago napako, prodajalec sam izbere, ali bo napako odpravil, ali pa bo blago nadomestil z novim. Prodajalec ne odgovarja za škodo, ki bi nastala kupcu kot posledica kupčevih zamud pri izpolnjevanju pogodbenih obveznosti, še posebej ne zaradi nepravilnih ali netočnih podatkov, specifikacij ali katerihkoli drugih informacij, zagotovljenih s strani kupca, ima pa pravico zahtevati povračilo vseh morebitnih stroškov, izgub ali škode, nastalih  zaradi takšnega ravnanja. Za škode, ki niso nastale neposredno na blagu, prodajalec ne odgovarja, zlasti ne za
indirektno škodo oziroma stroške, za izgubljeni dobiček in/ali druge premoženjske in nepremoženjske škode kupca. V primeru delne reklamacije je kupec dolžan plačati prodajalcu del kupnine, ki se nanaša na blago, ki ni predmet reklamacije. Če se kupčeva reklamacija spozna za upravičeno, se jo prodajalec obvezujemo odpraviti v najkrajšem možnem času.

 


IX. Vračilo blaga

Kupec lahko vrne brezhibno blago, če je bilo kupljeno pri prodajalcu in pod pogojem prodajalčevega izrecnega predhodnega soglasja (glej zadnji odstavek oddelka ponudbe, naročila). Vrne se lahko samo nepoškodovano, brezhibno blago, v originalni embalaži proizvajalca in to najkasneje v roku 6 mesecev od datuma dobave. Vse transportne stroške, ki bi nastali pri omenjenem vračilu blaga prodajalcu, krije kupec. Prodajalec si pridružuje pravico do obračuna administrativnih stroškov v višini 20% prodajne cene vrnjenega blaga.

 

X. Uporaba blaga

Kupec mora blago uporabljati v skladu z navodili prodajalca/proizvajalca in v skladu s pravili stroke. Prodajalec ne daje garancije za prodano blago v naslednjih primerih: če kupec ne upošteva navodil za uporabo blaga in specifikacij blaga, če kupec blago neprimerno skladišči, če se pojavijo napake na blagu zaradi materialov, ki jih priskrbi kupec, če se pojavijo napake na blagu zaradi nepooblaščene in nestrokovne montaže oz. posega (popravil na blagu) v blago, če so napake posledica redne obrabe/rabe blaga in v drugih primerih, v katerih vzrok za napako ne izvira iz sfere prodajalca/proizvajalca.


XI. Višja sila in druge okoliščine izven sfere pogodbenih strank

V primeru višje sile ali drugih izrednih okoliščin (npr. naravne nesreče, nepredvidene motnje ali zastoji v proizvodnji, stavke ali druge prekinitve dela, nastop upravnih ali drugih administrativnih omejitev oziroma prepovedi kot so npr. embargo ali zaplemba, omejitve pri finančnem poslovanju, omejitve pri transportu, pomanjkanje blaga ali surovin pri proizvajalčevem dobavitelju, redukcije dobave energije, in ostale ovire, ki so neodvisne od volje pogodbenih strank) se roki dobave blaga ustrezno podaljšajo za čas trajanja višje sile oziroma drugih izrednih okoliščin. Če zaradi teh okoliščin, ki niso odvisne od ravnanja prodajalca, prodajalec kupcu ne more dobaviti blaga, lahko prodajalec odstopi od pogodbe, mora pa to storiti nemudoma po tem, ko izve za dejstvo, da dobava blaga ne bo možna. V tem primeru prodajalec kupcu ne dolguje ničesar in je prost vsakršne odgovornosti, tudi odškodninske, razen obveznosti vračila kupnine.

 

XII. Odstop od pogodbe:

Prodajalec je upravičen odstopiti od pogodbe, če je kupec dogovorjeni plačilni rok prekoračil za več kot 14 dni,i če je kupec pri sklepanju pogodbe dal napačne podatke glede svoje plačilne sposobnosti ali če se po sklenitvi pogodbe zmanjša plačilna sposobnost kupca, pri čemer mora kupca pisno obvestiti o razlogih za odstop od pogodbe, ga pozvati k izpolnitvi obveznosti in mu dati dodaten 8 dnevni rok za izpolnitev svojih obveznosti. Če prodajalec odstopi v skladu z določili tega odstavka, kupec nima pravice zahtevati odškodnine, prodajalec pa lahko zahteva od kupca povračilo nastale škode. V primeru, da stranki odstopita od pogodbe, morata druga drugi vrniti prejeto blago oz. za prejeto blago dano kupnino. Kupnina se vrača brez obresti.

 

XIII. Odstop terjatev in obvestila:

Kupec se zavezuje, da ne bo tretjim osebam odstopil terjatve do prodajalca, ki bi izhajala iz razmerja, ki je predmet prodaje na podlagi teh splošnih pogojev, brez njegove predhodne pisne potrditve.

 

XIV. Reševanje sporov:

Prodajalec in kupec bosta poskušala reševati spore, ki izhajajo iz medsebojnega sodelovanja ali so v zvezi s temi razmerji, sporazumno. Za vse sodne postopke med kupcem in prodajalcem pa je pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.

 

XV. Končne določbe:

Ti splošni prodajni pogoji veljajo v vseh razmerjih med prodajalcem in kupci, razen če se stranki predhodno pisno dogovorita drugače. Za posamezne pravice oziroma obveznosti med prodajalcem in kupcem, ki je potrošnik v smislu predpisov o varstvu potrošnikov, ki jih prisilni predpisi o varstvu potrošnikov urejajo drugače, kot so urejene v teh splošnih pogojih, se neposredno uporabljajo prisilne določbe s področja varstva potrošnikov.


V Ljubljani, 01.01.2015