Cart0Item(s)

V nakupni košari ni artiklov.

Product was successfully added to your shopping cart.

Vračilo blaga

Odstop od naročila in vračilo blaga
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, imate pravico, da nas v 14 dneh obvestite, da odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok teči z dnem, ko pridobite dejansko posest nad blagom, pridobite dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki ste jih naročili v enem naročilu, pridobite dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov, pridobite dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.


Odstop od naročila in vračilo blaga v nobenem primeru ni možno za:

• žarnice, baterije, akumulatorje, integrirana vezja, kit komplete in ostali potrošni material, ki je bil vzet iz originalne embalaže;
• za blago, ki je bilo izdelano oziroma naročeno po natančnih navodilih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim posebnim potrebam in ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo.

Če ste blago že prejeli in odstopate od pogodbe, morate blago vrniti v 14 dneh po obvestilu po odstopu od pogodbe na naš naslov. Izdelke morate vrniti nepoškodovane v nespremenjeni količini in v originalni, nepoškodovani embalaži. Poškodovanih izdelkov, izdelkov v spremenjeni količini in izdelkov v neoriginalni ali poškodovani embalaži ni mogoče vrniti. Izdelke vrnite kot paketno pošiljko in ne kot pismo. Izdelkom, ki se vračajo, mora biti priložena kopija računa.

 

Kupnino za vrnjene, že plačane izdelke vam najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu, povrnemo na vaš transakcijski račun.

 

Stroške vračila blaga nosi kupec. Če je kupec vrnil blago neupravičeno, prodajalec poskrbi za hrambo blaga, kupec pa mora povrniti nastale stroške.

Obvestilo o odstopu lahko predložite podjetju z izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe. Obvestilo o odstopu nam lahko pošljete:

  • pisno na naslov podjetja
  • v elektronski obliki na V tem primeru vam bomo nemudoma potrdili prejem obvestila o odstopu od pogodbe na trajnem nosilcu.


Šteje se, da ste podali odstopno izjavo pravočasno, če jo pošljete v roku, določenem za odstop od pogodbe.

Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa iz tega člena nosi potrošnik.

 

Politika vračanja izdelkov, kupljenih v spletni trgovini IC elektronika d.o.o., je v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Na naš naslov ali po e-pošti

nam lahko pošljete tudi svoje ugovore, pripombe, zahtevke in izjave.

Garancija
Za vse izdelke razen žarnic, baterij, akumulatorjev, integriranih vezij, kit kompletov in ostalega potrošnega materiala, velja najmanj enoletna garancijska doba. Pri izdelkih z daljšo garancijsko dobo je le-ta posebej označena. Garancijo lahko uveljavljate samo ob predložitvi kopije računa. Kot datum nakupa in začetek garancijske dobe velja datum na računu.


Izdelke, ki jih pošljete v popravilo v garancijskem roku, vam najkasneje v 45 dneh popravimo oziroma zamenjamo z novimi, če poteče čas popravila. Vse tovarniške okvare in pomanjkljivosti nastale v garancijskem roku, bomo odpravili brezplačno.

 

Garancija preneha veljati pri:
• okvarah, nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela ...)
• če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba ali če ugotovimo, da je kdo posegal v izdelek brez našega pisnega dovoljenja
• pri spremembah na aparatu
• pri nestrokovnem dodajanju konstrukcijskih sklopov, samovoljnem ožičenju elementov, kot so stikala, potenciometri, vtiči itd.
• pri uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k aparatu
• pri priklopu na napačno napetost ali vrsto toka
• pri napačnem upravljanju ali poškodbah zaradi malomarnega ravnanja
• pri okvarah, ki nastanejo zaradi premostičenih varovalk ali zaradi uporabe napačnih varovalk


Za vse izdelke Vam tudi po izteku garancijske dobe zagotavljamo kvaliteten servis. Za dodatne informacije o pooblaščenih servisih ali podatke o garancijski dobi izdelka se lahko obrnete na e-naslov:

 

Stvarna napaka

IC ELEKTRONIKA d.o.o. mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Stvarna napaka je v primeru, če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet; če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila IC ELEKTRONIKI d.o.o znana oziroma bi mu morala biti znana; če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane; če je prodajalec kupcu izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če nas o napaki obvesti v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in nam omogočiti, da stvar pregledamo. Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

 

Obvestilo o napaki nam lahko kupec sporoči osebno, pri čemer mu moramo izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena.

 

Če želite pošiljko vrniti na naše stroške, to storite tako, da se o tem dogovorite z našimi sodelavci iz oddelka za spletno prodajo po telefonu 01/568-01-24 ali po e-pošti

V skladu s tem dogovorom bomo na vaš naslov poslali poštarja, ki bo prevzel pošiljko. Pozor: drugačen način posredovanja (pošiljanja) na stroške IC ELEKTRONIKE d.o.o. ni možen.


IC ELEKTRONIKA d.o.o. ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.